Breaking Dawn!

Tänkte att vi skulle göra en Breaking Dawn video. Jag längtar så och det skulle vara roligt att tolka den som man själv har tänkt sig innan den kommer ut!
Då måste Karoline vara med och hjälpa till såklart, men vi måste nog prata om det innan vi börjar för vi börjar alltid göra filmer och sen efter ett tag så orkar vi inte längre... Det är ganska trist när det blir så för vi planerar alltid ganska mycket och sen rinner allt ut i sanden.

Jag har skrivit ner några scener som är genomförbara och så... Jag tycker alltså inte att vi ska klippa ihop massa klipp på Kristen och Robert!
Jag tycker i alla fall att det skulle vara en ganska rolig idé eftersom det finns så många olika fanmade Breaking Dawn videos, vad tycker ni?



Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0