I hear Voices...

Inatt, runt kl.02:00 satt jag i min säng och deppade över mitt deprimerande liv, sen när jag ska ta av mej toffs och hårspännen från mitt hår så lutar jag mej över sängen för att lägga dom på golvet.
 Då hör jag en mansröst som säger "Vad har hänt?".
Snacka om att jag höll på att skita ner mej!
Det kan varit för att jag hade fönstrett öppet... men asså... Det var iallafall as läskigt, men inte nog med det!
  När jag kollar på min Twilight Affish så ser jag ett ansikte som speglar sig i den! först tänkte jag att det kanske bara var min sänglampa som speglade sig så jag lutar mej åt ett annat håll för att reflektionen också ska flytta sig, men den gör inte det!
  DÅ känndes det seriöst som att jag skulle , men sen visade det sig att det bara var Bellas hand XD Snacka om att jag blev lättad då :)

Min katt låg på min säng också.. Innan han somnar, iallafall några gånger som jag har sett det, så börjar han skaka rätt mycket, nu var det as läskigt för han hade ena ögat lite öppet, å så blev det vitt!
  Hoppas att det är normalt för det är läskigt.. :/

Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0