The Grudge 2

Igår natt/imorse såg jag The Grudge 2, som gick på kanal 5.
Helt sjuk, men jag tycker nog att det första var läskigare.
 Jag har dock bara sett de amerikanska verisonerna, men iallafall :p
Och så gillar jag vissa skådisar som är med ! :D
Sarah Michelle Gellar, Arielle Kebbel, och Edison Chen :)
HÄR är en sida om the grudge 2, men jag tipsar att inte gå in på den om ni lätt blir rädda :p
 
 
Men ja, jag tycker iallafall inte om dom filmerna för dom slutar alltid så dåligt, dvs alla dör.
  Och så rekomenderar jag att inte se den själv mitt i natten som jag, för när den va slut var jag hur kissnödig som helst, så då var jag tvungen att gå upp kl. 2-3 och det va inte så kul xD haha
Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0