Det är sant !

Det är sant att det har dött en snubbe i min lägenhet.
Det var innan jag flyttade hit, och just därför lägenheten hamnade på marknaden.
  Jag har inte tänkt så mycket på det, jag tycker bara att det är coolt :p
 Men, igår natt, kanske runt 11-12 så ska jag gå och sova,

så jag står i dörr öppningen till mitt rum, dörren öppnas utåt, och min katt, Zorro, ligger på golver ca. 1 meter ifrån mej. Jag lockar lite på honom för att jag är självisk och vill ha lite sälskap ;)
 Då, från ungefär mitten av vardagsrummet, hör jag någon som andas, in, och ut.
i nån hundradels sekund tänker jag att det inte var nått. Att jag bara inbillade mej.
Men då reser sig Zorro och kollar ut i vardagsrummet, sen följer hans blick bakom min dörr.
Jag höll på att skita ner mej, men jag va ju tvungen att kolla bakom dörren !
  Till min lycka står det ingen där, men jag tar in den heltplötsligt rastlösa Zorro i mitt rum, och släppte inte ut honom förrens typ 2-3, och då kollar jag runt i vardagsrummet, för jag vill inte att det ska hända honom nått :(  och sedan kommer jag inte ihåg om han kom in till mej igen runt kl3-halv4.

Det har faktiskt hänt lite andra saker, men jag har alltid tänkt att det finns nån logisk förklaring för att inte skrämma upp mej själv för mycket.
  Sen pratade jag i telefon med Isabelle i typ 2½ timme så då gick det rätt bra att sova sen ;)

Så vad tror du, Spökar det hemma hos mej, eller börjar jag bli sjuk i huvet? :o

Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0