Gamla Stan

Hej, jag tänkte skriva ett inlägg nu igen... Mest för att jag inte kan sova och inte har något annat att göra.
Jag och Karoline var i Gamla Stan här om dagen och vi pratade om hur många spöken det måste finnas där... Det är ju så himla gammalt och så var det ju blodbadet där också, det är ju lite läskigt att vara där när man tänker på hur många tusen personer som har dött där. Dessutom bryr vi oss inte ens, folket bara bygger ett nytt litet café på ett ställe som har funnits sen 1200 talet! Man borde ha lite mer respekt och tänka på allt som hänt där genom alla år. Men klart... Då skulle man ju inte kunna bygga någonting någonstans. Men det är i alla fall något speciellt med just Gamla Stan, det är ju Stockholms ursprungpunkt och start!


Hoppas inte att det bor någon här... Men det tror jag inte.


Det är väl bara målarfärg, men det gör inte att det ser mindre läsktigt ut...!
Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0