mer om våran resa!

Jag och Karoline sitter och smsar och pratar om resan, det finns en blogg där några som har varit i Forks skriver, vet inte om de är kvar där tillochmed... I vilket fall som helst så kan man få lite tips där, som till exempel hotell, flyg, kostnader, aktiviteter mm.
Hotellet som de bodde på i Forks verkar riktigt bra. Man knaske inte kan kalla det hotell riktigt men i alla fall. Man bor i en egen stuga som har kök, badkar, micro och lite sånt. Det är ett par som tydligen ska vara jättetrevligt som äger det och jag tycker att det verkar mysigt och skulle nog inte ogilla att bo där. Annars finns det ett motel i Forks också, där har de speciella Twilightrum! Men då skulle man nog behöva hyra en bil för det ligger längs en liten motorväg...

Huckleberry lodge kostar ett rum med två dubbelsängar (alltså för 3-4 pers) 1300 kr + taxa, det blir ju inte så mycket om man ska dela på det. ca 325 kr /person.
Man kan även maila dem om man är interesserad av att bo där. Tror jag ska göra det någon dag, bara för att se hurdana personerna är och så.


cabin 3


cabin 1&2, det är i så fall i någon av dem vi skulle bo


Isabelle

Kommentarer
Postat av: Annina.

jag och en kompis var helt inne på en sån resa i somras! men sen när dom ringde från det typ företaget som hade den resan så sa dom att det var 18-års gräns :(

2010-11-07 @ 16:56:43
URL: http://twilightismylife.blogg.se/
Postat av: Annina.

sv; ah :D

okejj, men ska ni på en sån resa som nåt typ företag har hand om? :P jag vill också! :O

2010-11-08 @ 08:34:56
URL: http://twilightismylife.blogg.se/
Postat av: Roya

sv: Hej Isabelle. Jag ville bara säga, be inte om ursäkt för din kommentar om hur du blir deprimerad av att älska någon som inte finns eller du inte kan leva upp till. Jag känner precis likadant. Du är inte ensam :) Om du nånsin vill prata, hör av dig på min privata blogg www.shortsentences.blogg.se

2010-11-09 @ 16:10:57
URL: http://shortsentences.blogg.se/
Postat av: Lina

hahha , ja veet ;)

2010-11-09 @ 17:49:55
URL: http://twilightktr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0