Resan

Vi pratar fortfarande om att åka till Forks så klart, men Karoline har släktingar utanför L.A så vi skulle kunna åka dit och sen åka till Forks, även om det är nästan 100 mil mellan! Men någon dag skulle vi kunna åka dit i alla fall... Los Angeles är ju i och för sig inte heller dåligt alls, men det var ju inte därför vi kom dit från början... Hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det blir något av det här!!!

I eftermiddag kommer Karoline hit och ska sova här och så ska vi planera Halloween festen lite mer och handla läsk och sånt. Vi kommer kanske blogga lite extra idag för vi ska även prova olika sminkningar och testa spökrundan och olika saker.
I går skulle jag testa en av vampyrtänderna som jag köpte men den satt inte kvar fasst jag gjorde som jag skulle så lossnade den! Dålig kvalité, eller vad? Men jag får väl testa idag igen och se om det går bättre...

Länk till resor till L.A: KLICKA HÄR!


En bild på mig och Edward

Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0