Vi har våran Haymitch!!

Det kommer att bli Woody Harrelson som spelar Haymitch!
Vad tycker ni om valet?


Så här sa Gary Ross om valet: "Haymitch är en sån oförglömlig karaktär: rolig, lynnig, skamlös, sarkastisk, otålig men endå snäll. Jag är så tacksam att vi har Woody Harrelson som ska spela honom. Jag längtar tills vi kan börja arbeta."

Jag hade velat att John C. Reilly skulle spela Haymitch, men jag tror att Woody kommer göra ett bra jobb!
Jag hade tänkt mig Haymitch med mer hår :p
Källa|

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag hade inte klarat om John spelade honom, men shit woody passar perfekt tycker jag! =D Han är en sån underbar skådespelare, och han kan nog ta rollen som alkoholist riktigt bra.

2011-08-30 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0