Eclipse Movie Night !

Det var helt underbart!
Eclipse Är den bästa filmen i hela världen, och jag tror inte att Breaking Dawn kommer att bli bättre :p
Vi finner inga ord för denna film!!! Alla hade utvecklats och alla var så fantastiska och underbara!!!!!!!!!!!

först sminkade vi oss :)

Isabelle's axel, som glittrar sosm en vampyr :D

vi tog med oss hemmagjort blod och en hand som jag hittade i gardedroben ;)

resultatet :) vi glittrar också men det syns inte på kameran ^^

Så här såg biografen ut :D

Inne på Bion:

först såg vi twilight :)
sen New moon och sen ECLIPSE ! :D
!!! OBS SPOILERS !!!

dålig bild men det är den bästa jag fick :p


det jag(Karoline) var liiiiite besviken på var att slutet slutade inte som i boken och det var jätte korta historier, när dom satt vid lägerelden på bilden. Men det är väl svårt att klämma in hela boken i 2 timmar å 4 minuter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0