Twilight: The short second life of Bree Tanner

Idag har det inte hänt något spökligt för mig... Det enda var väl att jag tyckte att det väldigt kusligt att folk tror att Michael Jackson lever!
Som vi sagt tidigare så älskar vi verkligen Twilight! Därför tänkte jag skriva lite om det här:
Det är bara 3 dagar kvar nu (räknar inte med idag efter som det är slut om ca 20 min, haha)! Vi är väldigt taggade inför detta och när vi kollat på filmen så ska jag sova hos Karoline, undrar om hon kommer ihåg det...
Det jag skulle säga var att jag har sådan ångest för att jag inte läst ut den nya boken (The short second life of Bree Tanner) än!!! Mår riktigt dåligt över det, men samtidigt vill jag inte läsa ut den eftersom jag redan vet vad som händer :'(. Imorgon ska vi åka och bada så jag kanske tar med mig boken dit... Kan ju ändå inte bada med Kristen Stewarts autograf på handen!


Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0