underbara, älskade, knäppa idoler!

Jag har googlat lite på bilder på våra älskade Twilight-idoler Kristen, Robert och Taylor och hittade några roliga bilder:



       

(det är inte hennes födelsedag idag, det stod på bilden när jag hittade den bara...) Men visst är den sööööt?




   



    Tycker att det är gulligt att han sitter på golvet för att signera en affish xD






Som sagt: UNDERBART KNÄPPA MÄNNISKOR!!! Skönt att veta att de inte är perfekta hela tiden! Det är därför vi älskar dem!

Isabelle


UPDATE:  Här har ni en Rolig bild från mej också :D

Heja Kristen! XD
 haha min sötnos <33
haHAHAHHA!

   

    Karoline

ännu en update: Jag har en till rolig bild, haha det kanske blev lite mycket bilder här men, men... Det är iaf roligt att titta på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0