off topic, Christina Grimmie

Christina Grimmie är en Tjej på Youtube som sjunger jätte bra! Hennes första albun find me har precis släppst ut och är jätte bra! Jag ville dela med mej av en klipp när hon sjunger en låt från hennes album, för jag tycker att hon är så bra att jag vill att fler ska höra henne!

Den här låten heter King of Thieves, med Christina Grimmie.
Tycker ni inte om den här låten så borde ni iallafall lyssna på några andra låtar, eller covers hon har gjort!

Förlåt att jag inte uppdaterat, jag har varit på grönalund i spöregnet idag :)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Stalking är fan okej! xD JA!

2011-06-20 @ 14:58:51
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0