Tråkiga nyheter

Inget tragiskt har hänt, det är bara tråkigt att läsa sånthär på en fan blogg,
Jag har inte alltid tid att blogga här själv,
finns det någon som vill hjälpa mig är det bara att maila till [email protected].
Jag skriver också mest när det är rätt stora nyheter, eller små när det inte finns något annat för att hålla bloggen uppdaterad.
Iallafall, finns det någon som vill blogga här tillsammans med mig är det bara att maila!

Har haft fullt upp, sista veckan sen slutar jag nian! Vi får se hur sommaren blir, självklart kommer jag blogga, men jag vill så naturligtvis vara ute i solen med nära och kära  ;)

Hoppas ni är nöjda med hur bloggen är iallafall :)

BTW!!
Den 21 juni ska jag och Isabelle Ha en twilight träff, mer information kommer snart!! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Ledssen har ej tid men skulle vilja!

2011-07-01 @ 15:32:09
URL: http://thetwilight.spotlife.se
Postat av: Klara

Skulle jätte gärna vilja men har som sagt inte tiden!

2011-08-26 @ 23:10:24
URL: http://www.thetwilight.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0