Tänkte att jag skulle skriva lite...

Jag har verkligen varit usel på att uppdatera här, förlåt för det! men jag har inget direkt att skriva... Har inte hänt något speciellt som har med vampyrer att göra, inte varulvar eller andra väsen heller för den delen.
Julafton är om efakt en vecka och det känns riktigt skumt, men ändå roligt såklart!

jag har inte fått min eclipse dvd än!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! J**la skit discshop säger jag bara!!!!! Beställde både vanliga och limited box och ingen har kommit, har beställt Robsessed och the haunted airman också men ingenting har kommit. De hade glömt att skicka dem till mig och nu har de äntligen skickats!!!!

Fan art by Isabelle:


happy moment! :D



och till sist ett intern-skämt mellan mig Karoline och Laura:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0