Det blir bara värre...

Nu vet inte jag om någon ens tror på mina historier om att jag ser och hör någon i min lägenhet.. men det skiter jag i för jag vill dela med mej mina upplevelser till dom som vill veta nått.
  För en sisådär 3 minuter sedan så kollade jag upp mot fönstrett framför mej.
I ett av dom 4 fönstrerna speglar sig en liten lampa i en bokhylla.
då såg jag något som rörde sig, men jag vet inte jag inbillade mej nog,,
nu har jag typ en hjärt attack för jag pratar med en kompis i telefonen(Melina) och då hör jag i luren, nått som är typ bara en vanlig mörk röst "aaaaaa" andas med det bli bara högre och högre,så jag säger rätt högt till henne "men melina sluta!" men hon gjorde inget...
så nu tror jag att jag har fått en hjärtattak och jag skakar hur mkt som helst...
Tro det eller ej... Men jag börjar bli rädd på riktigt nu..
Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0