mitt rum.......

Hej, jag har ju inte skrivit på ett tag... Karoline höll er som tur är uppdataerade iallafall :). Det har inte hänt mig något spökligt alls på jättelänge, synd för jag tycker det är ganska roligt... Jag kan bara säga att jag är glad för att jag hittade en tidning med Kristen och en med Rob på en pizzeria igår och jag fick båda :) Det var ganska dyra tidningar också! Den med Kristen skulle ha kostat 150 och med Rob 75, så jag hade för ovanlighetens skull tur!

Jag och Karoline måste nog träffas och åka till en kyrkogårg för att leta vampyrer eller något liknande, så att vi kan skriva om det som den här bloggen är till för att vi ska skriva om.





Dessa bilder var så fina att de t.o.m fick en egen vägg!



hade lite svårt att välja eftersom det var bilder på båda sidorna på vissa Kristen bilder...
 
 sen var det fler av Kristen så de var på en annan vägg över min dörr också, nu ska ni få se hur mitt rum hos mamma ser ut.... HAHAHA :§




lite suddiga men, men....

här är en närmre bild på de över min dörr


Kanske lite tråkigt med bara bilder på mitt rum men jag hade inget bättre att skriva just nu :/

//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0