jag vill ha en varulv!

Spoiler alert för dem som inte läst Breaking Dawn och vill göra det!





Först ska jag säga att de har filmat en utan dem för mig jobbigaste scenerna i filmen igår!!!!!!!

Och ska även ha med lite off topic här. Jag vill verkligen, verkligen ha en hund med dessa raser: Alaskan malamute och Grand danois. För om man tänker efter tror jag att det skulle bli som en stor, brun (för raserna jag blandar med ska vara bruna) hund som liknar en varg litegrann! Skulle det inte vara så awesome att ha det, för det blir ju Jacob!!! Han är ju skepnadsskiftare men iaf, den skulle se ut som Jake :)
Som folk märker så är jag flummig nu i slutet av veckan...


Det här är en norsk älghund, men visst ser den ut som en bebis Jake?!


En Grand danois i jämförelse med en chihuahua!


Alaskan malamute :)

Kommentarer
Postat av: maja

min morbror har en grand danois, den är sööööt men stor och läskig hahahaha :) <3

2010-11-20 @ 20:25:04
URL: http://shubilubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0