Hungerspelen, fler skådespelare!

Enligt Thevampireclub så har är de här de skådespelarna som ska vara med i filmen, men eftersom att sidan är på spanska och mina spanska-skills inte är så bra så vet jag inte om det är 100% sant!

Liam Hemswort - Gale


Willow Shields - Primrose Everdeen



Josh Hutcherson - Peeta Mellark



Distrikt 1 - Jack Quaid och Rambin Leven.
Jag hittar ingen bild på Jack men der är Meg Ryans son(Tror jag?)
Glimmer


Sedan är det något med Gary Ross och Elizabeth Banks som har med Effie att göra :p


Vad tycker ni om valet?
Några gillar jag, några ogillar jag och några älskar jag! haha okej om Josh ska spela Peeta så dör jag av lycka! :D


UPDATE: en ny källa: http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/hunger-games-casts-newcomer-as-180640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0