Carter Burwell is doing the score to breaking dawn!

"WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!" var det första jag tänkte!
Det gör mej jätte glad, jag kan inte säga vilket jag tycker bäst om av twilight, new moon och Eclipse, Men Twilight's var verkligen bra! så nu har jag stora förväntningar till Breaking Dawn.
 Det känns som om det har spårat ut en del, (SPOILERS!) Jag blev jätte besviken att Renesmee spelas av en 10ÅRIG flicka, jag tänkte mej Nessi som kanske 1-5 månader stor när hon föds, och sista gången man får se henne så kanske hon ser ut att vara MAX 3 år! En liten flickan som precis har lärt sig att gå stadigt och springer omkring, inte en 10 åring!!!!

Men jag hoppas att det kommer bli en bra film. Det är nästan så att jag inte vill se den för att jag inte vill bli besviken, Jag blev jätte besviken på att de inte besättade om Spirit worriors i Eclipse, och om hur Taha Aki blev förådd osv.

Men hursomhelst, blev ni glada att hör att Carter Burwell ska fixa musik i Breaking Dawn? :)

Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0