100 Monkeys kommer till Sverige!

Den 28 november 2011 kommer inte vara en vanlig dag för då kommer Jackson Rathbone’s band 100 Monkeys ha en spelning på Fryshuset här i Stockholm, Sverige! Ni köper biljetterna här för 225kr.

After finishing a summer tour in the US and Canada to promote their newest album, Liquid Zoo, which comes out June 28 (distributed by Warrior/Universal), they will be heading eastward to play several show in Europe.

The tour kicks off on November 28 in Sweden and continues into Denmark, working its way through Germany, France, and the Netherlands before touching down in the UK for their first ever shows!

 

Jag vill säga att jag har själv varit på konsert i fryshuset (Paramore,2009) Och det var väldigt dåligt för att: de hade släppt in för många personer, 1000st! Jag stog längsfram och blev fullkomligt mosad. Var tvungen att gå längst bak innan bandet ens kommit ut! Dock var detta för ett tag sedag och på Arenan, detta ska vara på Klubben. Jag vet inte hur det är nu, men då var dörarna öppna och man kunde gå in och kolla på konserten utan att ha biljett.   Konserter är underbara, men ha inte för höga förväntningar på annat än bandet! Men förhoppningsvis är det ändrat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0